zaterdag 18 oktober 2014

100 happy days: 31 - 40

Ik ben nog steeds lekker met 100 happy days bezig. Ook al heb ik vorige week een gastblog geschreven op de blog van Rosa waarin ik ontzettend klaag en zeur: dit positiviteitsproject werkt gewoon ook nog steeds. We zitten inmiddels al op dag 48 maar ik moet jullie dag 31 tot en met 40 nog door de strotjes duwen, dus daar gaan we dan maar weer!


31. You can't touch happiness, but you can put on lipstick, which is kind of the same thing.
32. Ik stond in de boekwinkel te kwijlen over het boek van Lena Dunham en met mezelf te overleggen of het het waard zou zijn om dit boek te kopen en dan de hele verdere maand droge pasta te eten. Marjolein en haar gigantische WriteNow!-boekenbon verlosten me uit mijn lijden.
33. Dit is het eerste lange stuk dat ik voor 7Days geschreven had, en het ging over veganisme, en het was goed gelukt! Ik was helemaal blij.
34. Al mijn halve leven brei ik af en toe een deel van een sjaal en dan faalt het project weer jammerlijk. Ik ben nu opnieuw begonnen met deze fantastische wol. Spoiler alert: de sjaal is nu bijna af. Breien in de trein is het toverwoord.
35. Dit was mijn hele zondag. No specifications needed.
36. Bij de Albert Heijn kocht ik iets dat "pluot" heette en dat, volgens het labeltje, een combinatie was van een pruim en een abrikoos. Of dat ook zo is, daar ben ik nog niet helemaal over uit, maar lekker was het wel. Ik had het met honingdrop, want daar stond een pot van op de redactie. En honingdrop is <3 p="">
37. Ik mocht weer vergaderen op de mooiste plek van Amsterdam met de leukste mensen van Nederland: Expreszo natuurlijk. In het COC-pand. Hoera.
38. Tot nu toe had ik nog nooit van mijn leven een hele kop koffie gedronken. Alleen een paar slokken (waarvan ik dan lekker over mijn nek ging). Maar nu was ik zo moe dat ik mijn ogen open moest houden met luciferhoutjes, dus het was bittere noodzaak. Aanschouw mijn eerste kop "koffie" (die aanhalingstekens moeten erbij van alle koffiepuristen die cappuccino met suiker geen echte koffie vinden).
39. Ik ontdekte dat dit bestond en stierf bijna van geluk. Want chocola. I am woman. Woman needs chocolat.
40. Het was comingoutdag (bijna) en bij Expreszo gingen we daarom allemaal op de foto met een vooroordeel. Dit was de mijne. En ja, ik weet dat het niet waar is. Dat is precies het punt :P

Voor de vorige drie posts zullen jullie echt even zelf moeten zoeken, want ik ben te lui om allemaal linkjes te maken. Adios!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten